OT: Úroveň maturantů

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Květen 19 10:58:54 CEST 2014

Zdravim, sice se to netyka podvadeni s maturitnima pracema, ale posledni
dobou trosku dupu po svych detech co se tyka znalosti co se uci ve skole
a priznam se, ze jsem otraven a nevim jak to budu resit.

Mam jednoho v 6. tride a druheho ve 2. tride ZS. Oba jsou na pomerne
velke a myslim i na pomerne dobre skole (alespon co slysim z okoli). Na
prvnim stupni oba meli skvele ucitelky, ale nic jim neodpustili - kazdy
den nejake ukoly, stale nejake testy, pisemky apod.

To, ale skoncilo tim jak starsi nastoupil na druhej stupen. Bezne nemaji
cely tyden zadny ukol a kdyz uz zjistim, ze ma neco delat tak je to
nejakej okopirovanej papirek a ma tam neco doplnit. Stylem prace mi to
pripomina pomalu VS - sem tam dostanou zpracovat nejakou samostatnou
praci - vetsinou jeste s nekym. Nejsem pritel biflovani, ale je treba
ziskat nejakou praxi a k tomu slouzi ukoly, ktere proste nejsou. Coz do
dusledku vede k tomu co vidim vsude kolem sebe - vsichni vsechno
teoreticky ovladaji, ale nikdo to neumi udelat.

Resim dilema zda dojit do skoly a mit nejakej proslov s tridnim nebo
reditelem s tim, ze bud to nebude mit zadny efekt nebo si to synackove
vyzerou, ze tatinek keca do vyuky a nebo se to propichne mezi deti a
bude to to same, ale ze strany deticek.

A nebo holt budu za zleho tatu co klukovi doma extra dava ukoly.

Radek Vicek