par dotazu na ATTINY 25

ToMaS H. tomas.hum na worldonline.cz
Neděle Květen 18 19:15:52 CEST 2014

C8051F850 stoji 17kc/ks pro kusove mnozstvi, to mi neprijde drahe ...
A za stovku najdeme jiste o dost lepsi x51 ...
http://www.silabs.com/Support%20Documents/TechnicalDocs/C8051F85x-86x.pdf
http://cz.mouser.com/Search/Refine.aspx?Keyword=c8051f850

na EBAY bych cpu do neceho seriozniho opravdu nekupoval ...

Ale at si pouzije co chce, nicmene pokud ma jednu architekturu zvladnutou
tak proc u ni nezustat. A ze by x51 byla historie bych rozhodne nerikal ...

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 18, 2014 6:56 PM
Subject: Re: par dotazu na ATTINY 25

Neni problemem vsech techto exotickych klonu, ze jsou nesmyslne drahe???
Pokud nejde o zachovani kompatibility, nevidim duvod, proc tuto
historickou architekturu pouzivat. At se s tim delaji divy jakekoli,
stale je to architektura 8b kde trapne deleni 32b realizovane u
soucasnych procesoru jednou instrukci je neskutecne dlouhe, moznosti
adresace pameti jsou velmi omezene a mozna to ma dobre optimalizovany
assembler, ale to u modernich procesoru neni nejak duvod pouzivat (s
vyjimkou extremnich aplikaci)
Proste kdyz si vezmu, ze treba STM32F103 se 128kB FLASH a 20kB RAM
sezenu na e-bay za $2,50 nebo v TME za stovku, vybaveni periferiemi na
urovni co si vic prat, neni co resit. (a jsou levnejsi i drazsi modely,
beru stred, co je IMHO vhodny na takove ty domaci aplikace...)

Dne 18. 5. 2014 18:36, ToMaS H. napsal(a):
> No a co zustat u x51   www.silabs.com  u nas zastupuje www.hte.cz pripadne
> mouser, farnell, ...
>
> ----- Original Message ----- From: Vláďa Anděl

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
protection is active.