vikend - elektronky, explozie kondenzatorov a zhorete koaxialne vedenia

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Neděle Květen 18 13:40:32 CEST 2014

Přesně, tak. Kromě těch nejlevnějších modelů ty termokamery dnes umí
kombinaci tepelného a viditelného obrázku. Docela dobrá věc. Ale-i
"obyčejná" termokamera je super na koukání do VF obvodů. Posledně jsem dělal
900MHz PA o výkonu cca 10W a docela jsem koukal, co všechno je schopné se
při tomto malém výkonu ohřát.

Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Sunday, May 18, 2014 12:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: vikend - elektronky, explozie kondenzatorov a zhorete koaxialne
vedenia

ano, prave preto su tam tie obrazky :-)

Mimochodom ako sa robia tie obrazky, kde je fotografia meraneho objektu vo
viditelnom spektre a niektore zaujimave komponenty su zobrazene infracerveno
ako teplota (strana 26). Vie to priamo robit nejakt flir alebo nieco
podobne?

b.

https://indico.cern.ch/event/276274/session/4/contribution/4/material/slides