Kviz na vikend - svetlo na vvn vedeniach

Slavomir Tomascik stomascik na gmail.com
Sobota Květen 17 16:42:30 CEST 2014

Jeden koniec toho svetla je pripojeny na vedenie (je tam
prepojka na pravej strane). Druha strana je pripojena na
"antenu", kde sa naindukuje dostatocne napetie na zapalenie.

tu je zabavka podobneho razenia ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=cXhZvyGtMrk

Slavo T.