Kviz na vikend - svetlo na vvn vedeniach

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Květen 17 13:29:45 CEST 2014

To bych nerekl, protoze podle toho datasheetu evidentne davaji na ruzna napeti ruzne dlouhe privodni tyce, cim mensi napeti, tim delsi "shunt". Ale faktem je, ze pokud by vedenim tekla rekneme kiloampera (coz by myslim mohlo byt realne cislo), nedosahne se na par metrech napeti, ktere by dokazalo zapalit vyboj v te trubce, ani kdyby ta tyc byla postribrena. Ze by to bylo nejak postavene na vlivu skin efektu?

Jakub Serych