Par dotazu k PoE, resp. PoE+

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Květen 16 08:50:39 CEST 2014

Dne 16.5.2014 08:23, Pavel Kadečka napsal(a):
> Dne 15. května 2014 22:01 Tomáš Mazouch <mazouch na ica.cz
> <mailto:mazouch na ica.cz>> napsal(a):
>
>     Pote, co jsem videl, jak se dve 802.3at PoE zarizeni nedovedou
>     domluvit a po otevreni toho "profesionalniho" PoE injektoru (mam
>     fotky, ale jen pro otrle...)
>

> No tak sem s nimi, tady jsou samí otrlí jedinci ;)
Vecer, doma.

>     Nejlepsi PoE je poradna dvojlinka.
>

> Jako nějaký CMSM / CYSY 2x1,5 a vést rovnou 230 VAC? ;)
Samozrejme ne :-), 48Vss. I kdyz...jsou i taci (230Vst 3C*1.5 CYKY 100m
vertikalne na komin).

Je opravdu uzasny pocit, kdyz je mezi zdrojem a napajenym zarizenim par
metru a presto se tam musi vrazit PoE injektor pochybne kvality (a za
penize, samozrejme), protoze napajene zarizeni nic jineho nez PoE neumi.
Kdyz si navic predstavim, jak je to slozity (a co vsechno se tam muze
pokazit) - a to vsechno jenom jako nahrada par metru dratu a jedne
vodotesne pruchodky...

   TomM