Re: Solar charger Silvercrest SLS 2200 Re: Solární nabíječka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 15 21:19:30 CEST 2014

Otazka je, zda to z odkazu ma opravdu 4Ah... Nakonec i v tom z Lidlu
pisou 2,2Ah a jsem zvedavy na realnou kapacitu.
Take jsem neodolal a jako "emergency" zalohu pro telefon poridil.
Co se mi na tom nelibi je prohnuty ten solarni panel - nepatrne vypoukly
ven.
A pomerne osklive je oriznuty po obvodu.
Funkce zda se OK, bez nabiti to nastouchalo za 3 hodiny mobil...