RE: Elektrocentrála

Jan Kral kral na fortech.cz
Čtvrtek Květen 15 20:36:07 CEST 2014

S temito znackami mame docela dobre zkusenosti:
http://www.agregaty.cz/kipor-ig1000p-urceny-pro-provoz-v-cr za cenu pod 10tis si myslim, ze neni co resit. Co se tyka kvality vystupniho napeti, tak to maji delane tak, ze generator je vicefazovy (vic jak 3), to se usmerni a pak se vyrabi sinus. Kdyz jsme se pro tohoto dodavatele rozhodovali, tak jsem si byl prubeh zmerit i osciloskopem, protoze bezne centraly nam tenkrat vubec nevyhovovaly.

S pozdravem JK

Notebooku to je možná jedno, ale ten "snímač" pro holuby je poměrně citlivý na takový průběh. Pokud by šlo jen o notebook, tak by stačila jakákoliv centrála, ale zde potřebuju stabilních 230V a pokud možno co nejpodobnější sinus.

V ruce jsem měl centrálu, kde napětí lítalo od 190 do 270 a průběh byl chaos. Co se týše výkonu, tak je mi celkem jedno, jestli k tomu připojím navíc nějaký 500W halogen tak, aby centrála uklidnila.

JM.