Elektrocentrála

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 15 19:07:34 CEST 2014

Konkrétně u noteboku je úplně jedno, jestli je na vstupu napaječe sinus,
pila nebo obdelník.
Vždycky se to usměrní a pak to zpracuje impulzní zdroj.
To samé se stabilitou napětí...
Co se týče napětí 90-300 V bez problému, spíš si nešní adaptéry cucnou
víc než 100W. Mě špičkově ( i když nabíjí a jede PC ) 140W!
Alespoň to ukázal Lidlometr.

Co se týče elektrocentrály pro tenhle výkon nějaký 500W lowcost
dvoutaktní Einhel nebo něco podobného.
4-taky se v takovém malém provedení více sypou, mám 3 takové v garáži -
v podstatě neporavitelné.