Re: Elektrocentrála

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Květen 15 15:55:20 CEST 2014

Ja jsem pred casem v ramci testovani provozoval 1 den WiFi AP na
starou 44 Ah autobaterku. Mela uz asi 7 let a v aute uz s ni byly
problemy. Router jsem pripojil asi v 9 vecer a druhy den do do ctyr
odpoledne fungoval, pak uz nevim, protoze jsem ho nepotreboval. O dva
dny pozdeji, kdyz jsem vylezl na strechu uz bylo samozrejme vybito.
Spotreba byla cca 7W.

Takze bych sehnal par kusu starsich autobaterek, coz by melo jit
celkem levne a bylo by po problemu. Solarni panel na dobijeni bych uz
asi ani neresil.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl