RE: Solární nabíječka

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Květen 15 15:43:01 CEST 2014

S tím konektorem souhlasím, ve finále je tam stejně redukce na normální USB,
tak to tam mohli dát rovnou nebo ten jejich kolík na 7,5V a 9V a standardní
USB pro 5V. Člověk by si pak ušetřil jeden kabel. Zatím nabíjím, tak nevím,
jak dobře to bude nabíjet.
Ještě mně k tomu chybí nějaký sympatický obal, využiju něco od rámečku na
disky, ale bez obalu s tou hromadou redukcí to zrovna moc mobilní není...

PS: Zas tak dobře to u sebe nedrží, do "sváru" se mně podařilo nacpat nehet,
takže myslím, že by to šlo nenásilně rozdělat.