Re: Prosba o identifikaci smd

jozem na volny.cz jozem na volny.cz
Čtvrtek Květen 15 08:38:20 CEST 2014

Dobrý den,

pomohl SMD databook 2011 edition, stejně jako kolegovi. Ještě že není na papíře ..... 2500 stran.
Jinak ta pouzdra jsou dost hrůza. TSOP5, SOT23-5 i vámi uváděné jsou prakticky totožná a možná by se ještě našlo další. Občas se dají odlišit se šuplerou v ruce, protože se některá o desetiny liší.

Zeman