Autonomní detektor plynu CO s displejem EI208DW

Středa Květen 14 21:36:28 CEST 2014

Hezký večer,

     ta omezená životnost mne také zarazila, ale pak jsem trochu hledala
a našla jsem, že ta plynová čidla mají omezenou životnost, že se prostě
časem "otráví" a tím přestane sloužit. Takže ten celý hlásič udělali asi
tak, aby to vyšlo na těch pět až sedm let (u těch nových píší sedm let)
včetně baterií, je to asi dobrý nápad.

     Do Holic nejezdím, z bezpečnostních důvodů :-)))

Saša Svobodová