OT: dva VGA monitory k DEll Optiplex 330

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Květen 14 14:21:30 CEST 2014

Dobrý den,

Já bych se toho moc nebál. Ve starém PC jsem měl AGP nějakou Radeon
3600, a teď mám něco podobného v PCIe, a jede to naprosto bez problému v
rozlišení 1680xcosi. Jenom ta stará karta se mi v Linuxu nepodařila
rozchodit jako rozšíření plochy. Jela jenom jako zrcadlo. U té nové
karty už takový problém není. Jeden monitor je v DVI a druhý ve VGA
výstupu té karty.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip