OT : dva VGA monitory k DEll Optiplex 330

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Květen 13 21:52:29 CEST 2014

Dobrý večer,

mám k mému DELL  Optiplexu 330 připojeny dva monitory ke grafice na
základní desce, jeden přes původní VGA a druhý přes DVI kartu, taky od
DELLu. Bohužel v cca 30% případů systém
WXP Home při startu počítače ten digitální monitor prostě nenajde a on se
odpojí ( bliká kontrolka zapnutí a na nic nereaguje.) Jedinou pomocí je
vypnutí a nové zapnutí jak počítače , tak displeje.
( Samsung SynMaster 2032).  Přeinstaloval jsem několikrát drivery jak pro
grafiku na motherboardu tak pro monitor , ale je to pořád stejné a nějak mi
dochází trpělivost.
V počítači je volný slot PCIe, tak bych rád pořídil něajkou grafickou
kartu, která by uměla dva VGA monitory.  Nemám na to žádné specielní
požadavky, jen aby to chodilo se dvěma monitory v přijatelné kvalitě pro
LCD  Samsung Syncmaster 943 a 2032.
Nikdy jsem žádnou grafickou kartu samostatně nekupoval, takže bych
potřeboval poradit, co koupit.
Cena až tak nerozhoduje, předpokládám, že vzhledem k mým mírným požadavkům
by to mohlo být někde okolo 1000 Kč.
Nemáte někdo nějaké doporučení ?

--
Zdravi