OT: Termotiskárna Zebra se zasekává

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Květen 13 18:34:04 CEST 2014

Zdravím,

moje zkušenosti se Zebrami jsou ca 15 let staré, tak prosím berte s
rezervou.
Ale opravdu byly dost citlivé na nastavení tahu barvící pásky.
Taky nám to dělalo problémy. Hlavně s kvalitou tisku. Jestli se to úplně
zasekávalo si už nepamatuju.
Každopádně jsme objednali servis od dodavatele (už nevím jak se ta firma
jmenovala). Každopádně přijel chytrý pán z Prahe, měl siloměr a asi půl
hodiny si s tím pohrál. No a byl na rok pokoj. Pak už jsme to metodou
pokus-omyl vždycky nějak rozchodili sami.

  H.