OT Modem ADSL

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Květen 13 13:45:00 CEST 2014

Jinou firmu vrámcí ADSL/VDSL nedoporučuji.

Funguje to asi tak nejmenovaná firma(jakákoliv jiná),  nejde internet ano
prověříme, po chvíli u nás vše v pořádku

to je problém linek O2. Volám spíše z principu na O2 neboť není důvod aby se
se mnou bavili a já s nimi, my

máme linky v pořádku to je problém Vašeho poskytovatele... Připomnělo mi to
výkladový slovník kde bylo pod písmenem

S smyčka nekonečná viz nekonečná smyčka a pod písmenem N nekonečná smyčka
viz smyčka nekonečna....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: AZe <aze na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 5. 2014 9:46:24
Předmět: OT Modem ADSL

"

Zdravím. V poslední době máme hlavně dopoledne časté výpadky internetu. Outů
tvrdí, že od nich signál až po modem jde. Zvláštní je, že výpadky nastávají
téměř pravidelně dopoledne kolem 9-10 hodiny. Modem Huawei HG5201.
Doporučují výměnu (=koupení nového od nich za cca 1000 bez DPH) modemu. Já
bych raději vyměnil firmu, ale tady jsou možnosti omezené. Do toho
podvodného spolčení Outů už nechci dál investovat ani korunu. Poradíte
nějaký modem, který by skutečně fungoval? Neleží někomu v šuplíku nějaký
takový aparát pro vyzkoušení?

Dík.

aze

"