OT Modem ADSL

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Květen 13 12:15:06 CEST 2014

Ano u mne to tak funguje. Stejný LinkSys, se kterým jsem málem praštil o
zem a rozdupal ho, po přepnutí do režimu modem (myslím že to tam bylo
něco jako "bridge" režim) šlape dobře.

Pokud jde tedy HG520i přepnout, pak by to mělo jít.