OT Modem ADSL

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Úterý Květen 13 11:50:46 CEST 2014

DD, asi tu mam ten vas modem, ale jmenuje se HG520i, dostal jsem ho za korunu k lince. Provozuji ho trvale cca 4 roky a v podstate nevim, kde je, jede trvale bez vypadku, bez resetu. Jedine, co jsem s ni delal, byl upgrade (spis update) FW:

http://www.o2.cz/osobni/techzona-modemy-pro-adsl-vdsl/huawei-echolife-hg520i.html?tab=download

Modem provozuji vcetne WiFi (typicky mobily a NB), LAN vede do switche na pocitace a par dalsich krabicek.

Celkem rad bych presel na neco novejsiho (rychlejsiho), ale bohuzel mam moc dlouhy kabel k ustredne, jesto bydlim na okraji mesta.

JM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondřej Janovský
Sent: Tuesday, May 13, 2014 11:40 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Modem ADSL

Problém padajících routerů ADSL jsem řešil dlouho, Zyxel, LinkSys, DLink .... neúspěšně. Pak jsem se naštval, koupil jsem Tp-link Tl-WDR4300‎ jako router a LinkSys co padal, používám pouze jako jako ADSL modem, spojení ale řídí router jako WAN (PPPoE) připojení k LinkSysu.

Zatímco před tím byl problém se zasekáváním i vícekrát denně a nebyla jiná možnost, než vypnutí LinkSysu, dnes je to v pohodě i více dní a pokud je výpadek, spojení se obnovuje samo a rychle.
Dnešní stav - uptime WAN (modemu) 9 dní.

S pozdravem
 Oja