OT Modem ADSL

Úterý Květen 13 10:02:34 CEST 2014

Řešil bych to nákupem z aukra, vejdete se do 200 korun i s poštovným, když
budete mít kliku, tak i pod stovku:

aukro.cz/listing/listing.php?order=p&string=adsl+router

Pokud chcete změnit firmu, tak i to snad jde, ne? I když dráty budou pořát
patřit O2, smluvní vztah bude s někým jiným a snad i vlastní připojení bude
do jiné sítě:

http://www.adsl.cz/internet-adsl/internet-pro-domacnost
http://www.dsl.cz/adsl-internet

P.K.