OT Zneužití embosované platebné karty?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Květen 12 21:10:58 CEST 2014

Zdravím,

> Původní zpráva ze dne 12.5.2014 od Jan Průha:

> Já jsem jim nabízel také leccos (doklady, mobil, navigace) a dokonce
> mě znali. Chodil jsem tam často tankovat. Mimochodem, na stojanu měli
> napsáno, že jim nefungují elektronické karty (mám to vyfocené). Já
> nemám elketronickou kartu, právě jsem si říkal, že jim nejdou jen ty
> neembosované, že mají imprinter. Ale jak jsem tak tankoval, začalo mi
> to vrtat v hlavě, tak jsem tam pustil jen za tisícovku. Jenže jsem měl
> asi tři stovky...
>
> Přece když mi nejdou žádné karty, napíšu, že nejdou karty, ne že
> [...]
Nemohla už by být možná bezhotovostní online platba ? Karty nejdou, tak
před zraky prodavačky na smartphone spustit patřičnou platební aplikaci,
nechat si nějak vygenerovat VS (v tom bude asi problém, na to nebudou mít
systém připraven), a přímo z té aplikaci jim to tam odeslat. Nebo by taky
mohly pumpy akceptovat Paypal či obdobný český platební prostředek
(Paysec)... Nebo snad i Mobito by mohlo být použitelné... Já myslím, že
ty způsoby by se našly, ovšem jde o to, zda to budou na těch pumpách
ochotni zavést...

Zdraví Pavel