RE: Zneužití embosované platebné karty?

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pondělí Květen 12 10:20:00 CEST 2014

mozna pred 10 lety jsem byl v Anglii prekvapen, kdyz jsem platil listek na vlak  ... do strojku vrazila kartu, vyjela karta a listek .. v te dobe jsem mel asi American Express embosovanou.
To same v automatu na listek na metro .. stcil jsem kartu, zadal pocet listku, vyjela karta a listky

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Monday, May 12, 2014 10:12 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zneužití embosované platebné karty?

2. dotaz
V Chorvatsku jsem platil mýtné kartou bez zadání PINu. Strčil jsem kartu
do štěrbiny na bedně, něco se načetlo a bylo zaplaceno.
Kde ještě se dá něco platit bez PINu? Může mne zloděj takto připravit o
víc, než je zůstatek na daném účtu?

Jelikož to tu nepadlo, tak jen doplním, že mýtné i třeba ve Francii, Španělsku, Italii,
ať už v automatu nebo když dám kartu v budce člověku, tak nikdy nechtějí pin....
Domnívám se, že je tam nějaká speciální dohoda, asi aby to nezdržovalo,
ale uplně dobrý pocit z toho taky nemám.

Zdeněk Aster

=