*****SPAM***** Re: Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Květen 12 10:15:32 CEST 2014

Jinak sice to tu padlo, že Kicad Viewer má, ale jeden ze dobrých prohlížeču
je
http://www.graphicode.com/GC-Prevue

Pro prohlížení základní verze byla zdarma, tak snad stále je.

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 5. 2014 15:51:27
Předmět: Re: *****SPAM***** Re: Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

"

Ještě bych potřeboval poradit jaký používáte Gerber viewer. Stáhl jsem Gerbv
2.6.1 z http://geda-project.org/(http://geda-project.org/)

ale padá to na chybu W XP.   Jedinou podmínbkuo je funkce pod W XP a práce s
daty KICADu pro účely kontroly objednávky.

Už jsem objednal a zaplatil, data vygeneroval ale ještě jsem to chtěl přes
Gerber viewer zkontrolovat.

Na netu je těch prohlížečů několik, nechce se mi ale zkoušet všechny .

Dne 11. května 2014 15:06 Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com