OT: zablokovany tablet

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Pondělí Květen 12 08:21:35 CEST 2014

"> Dobry den,
> s nejvetsi pravdepodobnosti se pujde pri zapnuti dostat do nejakeho
> recovery modu. Vzdy kdyz jsem na orignal Androidi mobil daval poprve
> cutom romku, tak se telefon pripojil pres USB k pc a pri startu se> jsem
predtim musel zapnout usb debug, ale pravdepodobne ne). Mobil se
> prepnul do recovery a pak se pres adb z pc nahrala romka.
"

Dobry den,

to je prave problem - jakakoli kombinace tlacitko + power zpusobi (i
tlacitko + zasunuti USB) to, ze se nic nedeje, ale pak uz ani nenabehne OS
pomoci jen tlacitka power - musi se stlacit RESET.

"Obvykle je to takto: na zarizeni ve VYPNUTEM stavu stiskneme a pridrzime
Volume Down nebo Up (zalezi na vyrobci, verzi atd.) a pripojime k USB.
Zarizeni by melo nabehnout do rezimu fastboot. Pokud tou dobou bezi na
pocitaci utilita fastboot, ihned zacne probihat flashovaci ci jiny pochod
touto utilitou objednany (napr. odemceni bootloaderu ci jen vypsani
verze bootloaderu zarizeni. Nektera zarizeni (Sony) maji vice rezimu -
fastboot a Flash - jeden se spousti pres jedno tlacitko a druhy pres
druhe.

> Ale prehrani romky kvuli zapomenutemu heslu mi prijde dost overkill...

A k tomu to nemusi pomoci!
"

No tak to je rana pod pas (uz ted je doma mezi potomstvem pohrebni nalada)!

Jeste vyzkousim pripojit tablet na net pomoci USB-Ethernet dongle (vlastni
kolega a myslim, ze jsem jej take zkousel) a pak asi zacnu laborovat s tou
konzoli. Apropos uvnitr stroje jsou piny Rx/Tx, tak ty taky vyzkousim,
jestli se nejak "nedomluvime".

Dekuji za rady

Stanislav Svoboda