Re: OT Zneužití embosované platebné karty?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Květen 11 20:59:54 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 11.5.2014 od Pavel Hudeček:

> Ty imprintery, to je teda drsný, to bych ve 21. století nečekal...

Proč bys to nečekal? Já jsem jednou natankoval na pumpě a on jim nešel
terminál. Dožadoval jsem se imprinteru, protože jsem neměl cash. Oni
ho tam neměli. Musel jsem jít k bankomatu pro peníze. A nenechali mě
tam dojet mým autem, to jsem musel nechat na stojanu, což me dost
naštvalo.

Na té pumpě jsem tankoval asi 12 let, nikde jinde (když mi tedy
nedošel benzín někde na dálnici, což bylo třeba jednou ročně). Poté
jsem tam skončil a od té doby jim nedal ani korunu. Už asi tři roky
tankuji na jiné pumpě.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem