OT skoro vikend

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Květen 11 12:34:29 CEST 2014

Ahoj,
je to aj aj. Vacsina pinov su konfigurovatelne, takze sa daju lubovolne
zamienat. Niektore piny su ale specificke, ako napriklad hodinove
vstupy, niektore su globalne, niektore napajaju len cast cipu. Niektore
piny su diferencialne pary, maju ine IO napatie, alebo iny IO standard.
Pre vysokorychlostne aplikacie kde sa prenasaju napriklad rychle
paralelne zbernice z ADC je vhodne aby boli vsetky bity jednej zbernice
pripojene k jednemu IO bloku (aby sa neroutovali cez susedne bloky).
Podobne gigabitove linky.
Takze aspon u nas to funguje tak, ze ked odovzdavame schemu na navrh
dosky je tam pripravene fpga s optimalne rozlozenymi pinmi. Navrhar
potom urobi pinswapy, ktore potrebuje a diskutuje to s autorom schemy.
Vacsina je bezproblemova, ale niektore sa nedaju prehodit. Alebo sa
prehodia a dizajn sa uz neda skompilovat na danu rychlost :-)
b.