Re: Napájení reproduktorů

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Květen 11 11:17:50 CEST 2014

Vy si v podstatě nemůžete vybrat, kolik proudu do těch reproduktorů
pustíte.
Pokud na ně připojíte 5V, vezmou si kolik budou potřebovat nebo kolik dá
zdroj, ale jen při hraní a podle aktuální  hlasitosti. Bude tam samozřejmě
nějaká malá
klidová spotřeba, kterou nemůžete žádným adaptérem nijak ovlivnit.