Re: Napájení reproduktorů

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Květen 11 10:52:28 CEST 2014

Myslím, že se ptáte špatně.  Specifikace USB je pro výstup na konektoru USB
počítače. Jestli to vaše reproduktory budou odebírat i v klidu je otázka.
Je to ale jen 2.5W, to při omezené účinnosti reproduktorů nebude moc
akustického výkonu.

Pokud to nebudete napájet z USB portu počítače, tak vám každý adaptér,
který dá těch 500 mA/5V určitě vyhoví.
Co se týče bezpečnosti, měl bych obavy z toho trvale zapnutého adaptéru,
ony ty adaptéry občas hoří.
Reproduktorům asi nic nehrozí.