Cidla snimajici denni svetlo

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Květen 10 21:11:55 CEST 2014

Ano, výsledek níže popsaného scénáře jste celkem přesně popsal v době, kdy jsem ho psal:

> Navic to cele reagovalo tak, ze kdyz jsem meril na vystupu OZ tak po
> zakryti jedne z FD to v podstate vygenerovalo jen takovy pulz a zase se
> to vratilo na plne napeti i kdyz byla FD zakryta.

Pro zachování funkčnosti bude nejspíš stačit vynechat ten OZ. Předpokládám, že vstupní proud ADC v použitém MCU výsledek nijak výrazně neovlivní a problémem s reverzací trpět nebude. Ale lepší budou ty dva kanály. Závěrný proud bych ale nechal, je to s ním jednodušší. Diody nahoru, odpory dolů.

PH

Od: Admin HWnews
No tak to by asi odpovidalo mozna i te realite.

Ted je tedy otazkou co s tim...zvysit napajeci napeti...

Skoro premyslim, ze toto zapojeni mozna opustim a pujdu preci jen cestou
zapojeni ve fotovoltaickem rezimu a dvou samostatnych kanalu pro kazdou FD.

Pro me by to melo jeste ten prinos, ze bych si tou intenzitou mohl
odpiskat, ze je noc nebo ze nesviti a neni treba mit pustene obehove
cerpadlo.