Cidla snimajici denni svetlo

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Květen 10 19:18:04 CEST 2014

No tak jsem to dneska testoval v realu:

http://www.cncnet.info/galery/SunFinder/2014-05-10%20SunFinder/ (vyvoj v
polnich podminkach)

a nejaky log:
http://www.cncnet.info/galery/SunFinder/log.gif

nicmene se to bude muset nejak doladit...ja jsem v nouzi ten komparator
napajel jen 5V a doma v beznem osvetleni to chodilo. Bohuzel na plnem
Slunci to nechodilo - vystup komparatoru byl v podstate stale na plnem
napeti.

Seriove s fotodiodama mam odpory 1k. Kdyz byly diody na plnem Slunci tak
jsem zkousel merit napeti na vstupu OZ a bylo to nejake divne - v
podstate jak kdyby tam bylo takove protinapeti, ze jsem se domeril
opacne polarity nez bych cekal.

Je mozne ze by ty diody produkovaly napeti takove, ze bych se dostal
mimo tech napejecich 5V? Mustkem pri plnem osvetleni teklo cca 0.15mA
podle ubytku na odporech.

RV