DIY galvanické cínování - umíte někdo?

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Pátek Květen 9 20:46:41 CEST 2014

kys. sirova a siran mednaty je na galvanicku med
ale tiez to nefunguje pekne bez aditiv

pracoval som aj s alkalickou laznou aj s CuCl2 a uprimne nevidim nejaky
vazne vyhody v alkalike.
problem s inverznym rezistom sa da riesit tlacou inverzneho filmu

keby som si to nevyskusal asi by som povedal ze to je zajedno ale
CuCl2 sa da regenerovat alebo z nej vylucit CuSO4
alkalika sa bezne neregeneruje resp sa regeneruje podla mojich
informacii tazsie.

kvalita motivu ktory vylezie z leptania je totozna viac ci menej nie je
problem spravit ciary 0.2mm v beznej bublinkovej leptacke
co som si vsimol je vyhodne mat radsej vacsiu nadobu (povedzme tak na
10l roztoku), kvalita leptania je pocas leptania celej dosky stale rovnaka.
plexi by som nepouzival, ma tendenciu sa rozpraskat na lepenych spojoch
hlavne pri ohreve

PA