DIY galvanické cínování - umíte někdo?

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pátek Květen 9 00:25:09 CEST 2014

pořiďte si letovací pastu s cínem, co používají topenáři na měď. Je to
cínový prášek s pájedlem. Naneste rovnoměrnou vrstvu štětcem a pak to
ohřejte třeba plynovým propanbutanovým hořákem. Bezvadně to chytá a
rozlévá se. Vytvoří se krásná a silná homogenní vrstva oproti
galvanickému cínování. Přebytečný cín jde setřít bavlněným hadrem dokud
je cín tekutý. Podobně cínovali před mnoha lety cikáni měděné kotle. Já
je zažil před 40ti lety, když to dělali v nemocniční kuchyni. Na kotli
byl vrstva cínu již opotřebovaná.