OT skoro vikend

Středa Květen 7 20:23:29 CEST 2014

Taková provokativní otázka:
Těch skoro tisíc blokovacích kondenzátorů je tam dáno na základě datasheetů nebo zkušeností nebo pro sichr ?
Svým způsobem bych taky dokázal navrhnout obvod (třeba stabilizátor +5V s LM7805) do kterého bych naflákal 851 blokovacích kondenzátorů ale tuším, že by to příliš srovnatelné nebylo... ;-)))

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Wednesday, May 07, 2014 8:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT skoro vikend

Zmestilo sa len na 10 vrstiev, z toho je signal mozno prekvapivo vedeny len v styroch vrstvach. Tym ze je fpga plne konfigurovatelne a u ram pamati na poradi adresy a dat nezalezi to vyrazne zjednodusi routovanie.

Co je zaujimavejsie je pocet sucistok na doske. Je to skoro plne digitalny obvod a ked vidim v zozname materialu ze C851 tak mam divny pocit :-) 98% su vsetko blokovacie C.

System sa sklada z troch dosiek. Tato, dalsia kompletna doska je vysokofrekvencny vektorovy demodulator a tretia su ledky a testovacie body na prednom paneli. Navrhy dosiek sa daju vidiet na internete
https://edms.cern.ch/nav/eda-02917
schemy uz z nejakeho dovodu nechcu robit verejne pristupne.

b.

>>> http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/tom2.JPG