Lokalizace s androidem

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Květen 7 16:59:37 CEST 2014

> Vtipné je taky to, že už dávno ani není na vás, co na sebe prozradíte.
> Stačí, že někdo jiný vás má mezi svými kontakty a už se to krásně spojuje.
>
> Kdysi jsem si založil víceméně anonymní účet na Picase kvůli sdílení
> obrázků. Dneska (aniž bych sám cokoli udělal) už mám komplet účet Google,
> kde se mi objevují lidi z práce, doplnily se moje vlastní údaje včetně
> telefonního čísla a do mailu (na centrum.cz) mi chodí informace, že se
> mnou ten a ten sdíli to a to. Už jen čekám na upozornění, že Bratr VÍ, že
> provozuju telefon a Androidem a že bych si ho měl k tomu účtu připojit,
> [...]

Nemajte strach a nebojte sa... Onoho casu mi tu nemenovany doktor z
tunajsieho osadenstva odporucal dat si na to tabletky... No a ja k tomu
dodam len tolko, ze zacnite viest zivot ako blazon. Tak jak psano jest v
druhom dieli parodie na zivot... :)))

A.

p.s.: K tomu zivotu ako blazon Vas aj tak vsetci kolektivne dotlacia... Ja
o tom viem uz svoje.