Lokalizace s androidem

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Květen 7 13:13:19 CEST 2014

No BTS poskytne presnejsi polohu jen ve meste. Kdysi mi ukradli auto, dle
BTS jsem ho lokalizoval, ovsem s udavanou chybou ± 1km, bylo na vesnici. Na
miste jsem ho nenasel, jen se zlodej vyplasil a v noci s autem odjel do
Ostravy, kde jiz lokalizace byla ±200m.
Ovsem lokalizace androidu je i s vypnutou?! GPS max ±100m na vesnici, spis
±50m.
Karel M.