Lokalizace s androidem

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Květen 7 12:21:58 CEST 2014

Dobrý den,

AP nemusí mít v sobě nějakou polohu. Někdo s Androidem, zapnutou GPS a
datama  projde okolo, Android si zjistí z AP jeho MAC, z GPS souřadnice,
kde se to AP nachází, a odešle to do Google. Kdysi jsem viděl stránku,
kam se dalo zadat MAC adresu AP, a na mapě to ukázalo jeho polohu. Moje
domácí AP v paneláku v 7 patře tam bylo. :-(
  A s těma mobilníma datama je to jak jsem psal. Nedokázal jsem to nijak
vypnout. Dokonce když jsem APN přejmenoval na nesmysl tak mi najednou
přišla od operátora "chytrá SMS", že mám špatně nastavený internet, a že
mi to ta SMS nastaví správně.
Zajímavé, že starý mobil Xperia ARC mi to nedělal. Tam stačilo "Zakázat
mobilní data", a byl pokoj. Když jsem to občas potřeboval, tak je
stačilo povolit, a po použití zase zakázat. Těď musím šachovat s
přejmenováváním APN. Jinak to nejde.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip