Lokalizace s androidem

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Květen 7 11:35:34 CEST 2014

Android a jeho povolenia su uplne svinstvo, zlaty Symbian, kde sa
telefon pytal pri pokuse o pripojenie, ci suhlasim. Inak ja si velmi
vyberam, ktoru app si nainstalujem.

K tomu GPS, bezna appka si GPS nedokaze zapnut (pokial nejde o chybu).

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.