OT tokenizacia v bash a [ - dalsia programatorska perverzita

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Květen 6 13:54:05 CEST 2014

:-D
To má z toho, že kombinuje více OS. Kdyby zůstal u nástrojů a programů, které jsou distribuovány s OS který používá, tak
má klid. S pouhým MS VS moc mikročipů nenaprogramuje a komerční nástroje mají dosti komerční ceny. Takhle si přenáší zvyky
z uživatelsky specifického OS do uživatelsky nepřívětivého OS. A to ho mate.
:-)