Re: Problém s USB programátorem

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Květen 6 10:46:25 CEST 2014

Zdravim,
s resenim jako takovym nepomuzu, jen vam to vsechno jeste vic zkomplikuji:)
Teda pridam dalsi informace.
Kolega mel podobny problem, Na jednom stroji mel "dual boot" (tusim
Win2000Pro a WinXP - ale bez zaruky, mozna to byly jine verze Win)
Mel disk (uz nevim, zda opravdu disk nebo flashku), ktera na starsim OS
fungovala s "dlouhym" i "kratkym" kabelem. Na nove verzi fungovala pouze s
"kratkym". Presne delky uz bohuzel taky nepamatuji.
Marek