Cidla snimajici denni svetlo

Pondělí Květen 5 20:56:18 CEST 2014

Já bych přispěchal se svou troškou do mlýna: na soumrakové spínání používám zatím dva roky CdS fotoodpor (GME 520-033). Myslím si že se jedná o celkem spolehlivou součástku která má vyhovující spektrum a dá se přímo obsloužit procesorem. Nevím jak je na tom s linearitou při plném osvitu sluncem ale to se dá spravit clonkou s dírkou. Ostatně kdo jste kdysi vlastnili expozimetr Weimarlux CdS tak tam to tak bylo řešeno. A měří doteď  = 40 let... Je fakt že naposledy byl kalibrován před 25 lety ale stále ukazuje rozumné hodnoty.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Monday, May 05, 2014 8:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cidla snimajici denni svetlo

Ja pocitam ze tam bude neco jako BPW34 - snad je tu dokonce nekde mam.
Ty LED jsem vzal jen pro info jak se neco takoveho chova - stejne v dilne nemam nikdy zadne prime Slunce.

No to Vase zapojeni je velmi inspirativni a dokonce si myslim, ze v MCU bych jej mel byt schopny vyuzit tak jak je. Pohyb Slunce je velmi pomaly a predvidatelny - pokud ten vystup zavedu na vstup MCU a budu kazdou vterinu merit stav komparatoru tak treba jednou za minutu provedu vyhodnoceni - pokud mi vyjde ze prevazuje stav pro FD na zapadni strane tak se proste pootocim.

RV