Jak zformátovat flash pro osciloskop UNI-TREND?

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Květen 4 19:09:02 CEST 2014

	Dobrý den.
	Mám osciloskop UTD4102C, který má konektor pro připojení USB-flash. Na
flash pak údajně (píšou to v návodu) dokáže uložit obraz z obrazovky
(displeje). Jenže ať zkouším, co zkouším, po zasunutí flash do konektoru
se buď nedočkám ničeho, nebo flash chvíli bliká a pak osciloskop vypíše
"Storage failed, please format U-disk to FAT." Už jsem zkoušel
formátovat flash na FAT12, FAT16, FAT32, vFAT a to s diskovým oddílem
(partition) i bez. Flash je 128 MB a je normálně funkční. Zkusil jsem i
jinou flash (s vFAT v oddílu), taky nezabrala.
	Nevíte někdo, co přesně ten osciloskop může chtít?
--
PM