dotykove SPI tft

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Neděle Květen 4 08:46:21 CEST 2014

Zdravim,
temhle pise, ze je i8080 sbernice, pouze 16bit.
I kdyz zde bude SPI, tak to je nepouzitelne pro rozumne pouziti. Snad jen fotoramecek, kde nevadi, ze se Vam obrazovka vykresli za dost dlouho. Zkuste si to spocitat ? Ono Vam zacne vadit i takove to mrkani. I kdyz tam budete vykreslvoat mene bodu,
tak potrebujete ridici prikazy tj. nejen body.

Jirka