Cidla snimajici denni svetlo

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Květen 2 11:02:39 CEST 2014

Provedeni cidla se opravdu resit nemusi to jsem vymyslel pred 25 lety.
Na jednu osu staci plechova 90st vysec o cca 100mm polomeru (vetsi
zvysuje presnost) a do stredu kruznice tvorici vysec umistit cidla
svetla pod uhlem 45st.

Funguje to naprosto dokonale - ta clona mezi cidly vytvari stin, ktery
se velmi rychle stehuje a vytvari diferenciaci mezi osvetlenim snimacu -
a nevadi tomu ani kdyz slunce odejde o x hodin z puvodni polohy. Staci
na to jen dva snimace a je to naprosto blbuvzdorne.

Ja jsem puvodne mel dokonce osazene jen to cidlo na "zapadni" strane a
elektronika jej neustale natacela do stinu - jakoby to neustale uhybalo
pred slunickem. Ty dve cidla tam ted chci jen kvuli snadnejsimu
vyhodnocovani rozdilu - druhe cidlo dela v podstate referenci.

RV