OT: posta

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Květen 2 00:09:40 CEST 2014

Postak muze zaskakovat, byt novy (u nas se to meni co kvartal) nebo proste
jen neresi...
Pred rokem o Vanocich posta vratila zasilku se spravnou adresou jen proto,
ze si nova postacka neprecetla i druhe jmeno na schrance a tak na zasilku
napsala "adresat neznamy, na adrese bydli XXXXXXX". Kdyby se aspon namahala
zazvonit...

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 1. 5. 2014 11:25:20
Předmět: OT: posta

"
Pošta se tady probírá často a tak bych se zeptal znalých ... Posílal jsem
balíček (balík do ruky s udanou cenou) na adresu, kterou mi v objednávce
napsali blbě - místo Nádražní 22 tam bylo Nádražní 2. Balík se mi vrátil, že
na uvedené adrese je adresát neznámý. Přece tu ulici určitě dělá jeden
pošťák a tu firmu musí znát. Dělá to pošta takhle naschvál, nebo mají
předpis když adresa úplně nesouhlasí, že to doručit nesmí?

Anděl