Re: ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 1 22:38:19 CEST 2014

Před několika lety jsme s jedním kamarádem řešili, že bychom dováželi nějak
takto přejmenované žárovky. Závěrem bylo zjištění, že v onom zákoně je
celkem detailně popsáno, jak že se ta zlá žárovka pozná. Současný stav tedy
funguje jen proto, že to české orgány řešit nechtějí, nebo patřiční ouřadové
 ten zákon naštěstí nečetli.

Mimochodem, nedávno jsem taky koupil žárovku, od stejné značky, ale na
krabičce byla samolepka, kde bylo uvedeno, že se jedná o speciální topné
těleso:-)

V Německu to ovšem proběhlo trochu jinak:

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ceska-ekonomika/inzenyr-chtel-dostat-do-
eu-40-tisic-zarovek-zabaveno/r~i:article:683311/
(http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ceska-ekonomika/inzenyr-chtel-dostat-do-eu-40-tisic-zarovek-zabaveno/r~i:article:683311/)

Zajímalo by mě pokračování, ale nenašel jsem ho.

PH

Od: Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com>

"Do istej miery chapem tvoje rozculenie. Ano, je to debilna hra, ale -
na hrube vrece hruba zaplata. V tomto pripade, na debilny zakon
debilny workaround. Nastastie pre spotrebitelov tu stacilo na
obcuranie legislativy (ktora sa pripravovala za nase peniaze urcite
dost dlho a draho) pridat do popisu slovo "priemyselny" a vsetko je
zahojene. Su debilne zakony na ktore sa nedaju nast tak jednoduche
uhybne manevre.
Uvidime kedy budu zakazane aj priemyselne ziarovky; zatial si vsak
mozeme spokojne posvietit svetlom podla lubovole."