ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta banda skorumpovanych dementov zrusila ten zakaz

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 1 21:07:27 CEST 2014

On Thu, 1 May 2014, Jan Waclawek wrote:

> Ehe, co som si kupil v blizsie nemenovanom globalizacnom obchode za E0.49...
>
> (obsahom je samozrejme uplne normalna, obycajna, nijak konstrukcne
> nezvycajna ziarovka, tipujem, ze dalekovychodnej provinencie)

Skoda ze na tuhle fintu neprisli driv, nemuseli jsme projit fazi kdy
evropsti vyrobci ukonci vyrobu kvalitnich zarovek a budou k dispozici
uz jen mene kvalitni a z ruznych pokoutnich dovozu.

Zapory EU neustale narustaji a brzy zacnou prevazovat nad vyhodami.