ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta banda skorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 1 19:18:51 CEST 2014

Tieto priemyselne si tiez kupujem domov, v miestnom Tes... trafike. Co
ta na tom tak rozculilo?

Dňa 1. mája 2014 19:02, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: