OT: posta

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Květen 1 13:27:26 CEST 2014

s nasou francuzskou postarkou mam prave opacne skusenosti. Objednal som
si predplatne casopisu Vesmir a nejak tam nedali smerove cislo. Vo
Francuzsku su tri obce s rovnakym menom. Na obalke bolo vzdy tri krat
preskrtnute perom pisane smerove cislo, az kym sa to nedostalo do
spravnej obce :-)
Takisto mi uz par krat dosiel list alebo pohladnica kde bolo len meno a
ulica, ale nie popisne cislo. Nasa ulica sa tiahne celou obcou a je tam
asi 1000 popisnych cisiel. Vzdy som vsetko dostal.
Su sice lenivi, ale nasa postarka je super :-)
b.