export dxf z eaglu

Pondělí Březen 31 07:57:52 CEST 2014

Já jsem to řešil tak, že jsem obrázek vložil do výkresu,

srovnal ho na rozměry které měl mít a pak jsem dokreslil to

co jsem potřeboval.

Měl jsem AutoCAD R14 (nevím, jak je to teď, LT v té době

měly velké omezení s manipulací s vloženými obrázky).

---------- Původní zpráva ----------
Od: Daniel Valuch <balu na k-net.fr>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 3. 2014 18:34:46
Předmět: export dxf z eaglu

"Zdravim,
ku plosaku musim navrhnut aj mechaniku takze by som potreboval
exportovat motiv dosky do nejakeho strojarskeho formatu, najlepsie dxf.
V ulp je program dxf.ulp, exporotovat dokazem, ale vsetko ma nulovu
hrubku. Takze dostanem len obrysy bez informacie o sirke elementov.
Je na to nejaky trik, alebo iny ulp?
Dik,"