Re: Stížnost na Českou poštu

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Neděle Březen 30 10:23:57 CEST 2014

Tak to já mám ještě lepší zkušenost - zásilka z ebay, která se nevešla do mé
schránky (bytový dům o 12-ti bytech) byla přišpendlená za rožek na nástěnce
na druhé straně chodny... Kdyby mě neupozornila sousedka, kterou jsem shodou
okolností potkal ve vchodových dveřích, tak jsem si toho ani nevšiml.
Občas mám ve schránce věci, na které snad musela pošťačka předtím šlápnout,
aby se tam vešly a občas jdu na poštu "zásilka se nevešla..." pro obyčejnou
obálku. Občas pracuji doma, ale pošta nezvoní snad ze zásady.

P.B.

-----Původní zpráva-----
From: Josef Šíp
Sent: Friday, March 28, 2014 6:46 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: Stížnost na Českou poštu

Mam stejnou zkusenost s dorucenim zasilky z DX kdy couhala skoro cela obalka
ze schranky. Co nechapu
proc se ani neobtezovala postacka zazvonit, manzelka bylo doma na materske.

Protoze se to stalo podruhe a ustni domluva napoprve na poste nepomohla,
nafotil jsem to a zaslal doporucene
vedouci posty a pak nekam do Brna na adresu co jsem nasel na webu.
Asi z toho byl dost poprask, tusim ze 2x osobne prijela vedouci posty s
omluvou a pak jeste prisel
omluvny dopis z Brna.
Od te doby klid. Zrejme jsem uz na seznamu potizistu :-)

J.